Van klassieke massage tot bindweefselmassage. Gerichte en adviserende behandelingen met veel zorg en aandacht.

Tarieven

Soort Behandeling Prijs overdag Prijs s'avonds
Behandeling van 30 minuten 37.00 40.00
Behandeling van 45 minuten 47.00 50.00
Behandeling van 60 minuten 52.00 55.00
Behandeling van 75 minuten 65.00 70.00
Behandeling van 90 minuten 75.00 80.00
Aqama behandeling van 60 minuten 65.00 70.00
Kindermassage 35.00 35.00
Medicaltaping en onderzoek 25.00 25.00
Medicaltaping 7.50 7.50
Zwangerschapsmassage 47.00 50.00
Cadeaubon 30 minuten 38.00 41.00
Cadeaubon 45 minuten 48.00 51.00
Cadeaubon 60 minuten 53.00 56.00
Cadeaubon aqamamassage 66.00 71.00

Wilt u een afspraak maken?

Verdere informatie

In de behandeltijd zit indien nodig een therapeutisch gesprek en een aangepaste massage.

Gereserveerde tijd voor een behandeling welke niet binnen 24 uur is afgezegd, zal voor 75% in rekening worden gebracht.

Ik beschik niet over een pinautomaat, wilt u zo gepast mogelijk betalen. Natuurlijk kunt u het geld ook overmaken via telefonisch bankeren.

Behandelingen kunt u niet declareren bij uw ziektekostenverzekering.

Reacties die na de behandeling kunnen optreden.
Na de behandeling kunt u verschillende reacties ervaren. Dit is per persoon verschillend, sommigen merken niets en anderen heel erg veel. Deze reacties worden veroorzaakt doordat er afvalstoffen vrij zijn gekomen die verwijderd moeten worden. Enkele reacties kunnen zijn: hoofdpijn, spierpijn, vermoeid gevoel of juist extra veel energie hebben. Mijn advies is dan ook om na de massage extra veel water te drinken en de dagen erna ook. De reacties zullen vanzelf verdwijnen.

Contra-indicaties
Wanneer uw lichaam niet in goede conditie is, bijvoorbeeld door koorts, griep of een ernstige verkoudheid, mag u niet gemasseerd worden. Ook als u last heeft van ontstekingen, steenpuisten, gebruik van ontstekingsremmers, antibiotica, besmettelijke huidziekten of als u uitgeput bent, kunt u niet gemasseerd worden. Als u twijfelt of u gemasseerd mag worden neem dan contact op met uw (huis)arts.

Aansprakelijkheid
De praktijk is niet aansprakelijk voor de gevolgen die voortvloeien uit het behandelen van clienten die verzuimen om symptomen, blessures of aandoeningen te noemen, die eigenlijk een behandeling van een arts vereisen. Neemt u bij twijfel of u wel of niet een massage mag ondergaan contact op met uw huisarts/therapeut. Het is ook niet de bedoeling om de massage in plaats te stellen van een behandeling die u bij een behandelend arts of therapeut volgt. De massages zijn op eigen risico van de client. Eventuele klachten kunt u aangeven bij de therapeut en mch u er niet samen uitkomen dan kunt u een klacht indienen bij de klachtenprtaal van de NIBIG.

Privacy verklaring

Uw persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het maken van een afspraak en uw bijzondere gegevens alleen opgeslagen indien noodzakelijk voor de behandeling. Uw gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij u daar zelf toestemming voor geeft.
Door het invullen van het contactformulier geeft u toestemming dat ik in het bezit ben van uw email en/of telefoonnummer om contact met u op te nemen.
De volledige privacy verklaring is te lezen in de praktijk.

Indien u de facebookpagina liked zijn uw gegevens openbaar mocht u een review of een reactie plaatsen. Bij het verloten van een cadeaubon zal ik via een pb contact opnemen en toestemming vragen om uw naam te mogen noemen.