Van klassieke massage tot bindweefselmassage. Gerichte en adviserende behandelingen met veel zorg en aandacht.

Tarieven per

1 januari 2024

Behandeling incl. therapeutisch gesprek en advies!

0verdag

Behandeling 30 minuten (basis tarief) 45,00
Behandeling 45 minuten 55,00
Behandeling 60 minuten 65,00
Behandeling 75 minuten 75,00
Behandeling 90 minuten 90,00
Zwangerschapsmassage 65,00
Kindermassage  tot 11 jaar 40,00
Medical taping en onderzoek 25,00
Medical taping 15.00

Cadeaubon normaal prijs +1 euro

Toeslag: Intake eerste gesprek bovenop massagetijd 10.00
Toeslag: Gebruik Aquama kussen 10.00

Let op: In de avond geldt een toeslag van € 5,- per behandeling!

Verdere informatie

• In de behandeltijd zit indien nodig een therapeutisch gesprek en een aangepaste massage.
  • Gereserveerde tijd voor een behandeling welke niet binnen 24 uur is afgezegd, zal voor 75% in rekening worden gebracht. Vergeet je de afspraak dan wordt er 100% in rekening gebracht.
  • Ik beschik niet over een pinautomaat, wilt u contant zo gepast mogelijk betalen. Natuurlijk kan je het geld ook overmaken via telefonisch bankieren of een tikkie.
  • Behandelingen kan je niet declareren bij jouw ziektekostenverzekering.

Reacties die na de behandeling kunnen optreden.

Na de behandeling kan je verschillende reacties ervaren. Dit is per persoon verschillend, sommigen merken niets en anderen heel erg veel. Deze reacties worden veroorzaakt doordat er afvalstoffen vrij zijn gekomen die verwijderd moeten worden. Enkele reacties kunnen zijn: hoofdpijn, spierpijn, vermoeid gevoel of juist extra veel energie hebben. Mijn advies is dan ook om na de massage extra veel water te drinken en de dagen erna ook. De reacties zullen vanzelf verdwijnen.

Contra-indicaties

• Koorts
  • Griep/ Corona
  • Ernstig verkouden
  • Ontstekingen
  • Steenpuisten
  • besmettelijke huidziekten
  • Bij gebruik van antibiotica

Als je twijfelt of je gemasseerd mag worden neem dan contact op met je (huis)arts.

Aansprakelijkheid

De praktijk is niet aansprakelijk voor de gevolgen die voortvloeien uit het behandelen van cliënten die verzuimen om symptomen, blessures of aandoeningen te noemen, die eigenlijk een behandeling van een arts vereisen. Neemt bij twijfel of je wel of niet een massage mag ondergaan contact op met je huisarts/therapeut. Het is ook niet de bedoeling om de massage in plaats te stellen van een behandeling die je bij een behandelend arts of therapeut volgt. De massages zijn op eigen risico van de klant. Eventuele klachten kan je aangeven bij de therapeut en mocht je er met de masseur niet uitkomen dan kan je een klacht indienen bij de klachtenportaal van de NIBIG.

Privacy verklaring

• Persoonlijke gegevens worden alleen gebruikt voor het maken van een afspraak en je bijzondere gegevens alleen opgeslagen indien noodzakelijk voor de behandeling. Persoonlijke gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij je daar zelf toestemming voor geeft.
  • Door het invullen van het contactformulier geef je toestemming dat ik in het bezit ben van je email en/of telefoonnummer om contact met je op te nemen.
  • De volledige verklaring is te lezen onder de privacy statement onderaan de website.
  • Indien je de facebookpagina liket zijn je gegevens openbaar mocht je een review of een reactie plaatsen. Bij het verloten van een cadeaubon zal ik via een pb contact opnemen en toestemming vragen om je naam te mogen noemen.